ا
-
اسماعیلی، زیبا
تحلیل و بررسی انواع ادبی در کتابهای فارسی دورة دوم متوسطه (با تکیه بر رویکرد برنامة درسی ملی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 27-52]
ج
-
جعفری، سمانه
بررسی انتقادی علل ضعف مهارت خواندن و نوشتن سوادآموزان (مورد مطالعه: شهرستان ساری) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
جعفری کمانگر، فاطمه
بررسی ابعاد شناختی، اجتماعی و دیوانسالاری برنامة درسی پنهان در کتابهای فارسی دبستان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 20-40]
ح
-
حسینی، سید سهام الدین
بررسی سطح زبانی- آوایی اشعار کتاب فارسی پایة دهم [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
د
-
دلال خراسانی، میثم
بررسی «تشبیه» در اشعار کتابهای فارسی دورة ابتدایی از منظر معیارهای «ادبیات کودک» [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 106-121]
-
دولت آبادی فراهانی، محبوبه
تحلیل و بررسی انواع ادبی در کتابهای فارسی دورة دوم متوسطه (با تکیه بر رویکرد برنامة درسی ملی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 27-52]
ر
-
رضایی، سمیه
بررسی تطبیقی کتابهای برگزیدة کودکان و نوجوانان و آییننامههای ارزیابی کتاب (1390-1300) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
-
رضایی اردانی، فضل الله
چگونه توانستیم علاقه و انگیزة دانشآموزان متوسطة اول را در درس انشا تقویتنماییم؟ (مورد مطالعه: مدرسة فاطمیة سرچشمة زارچ) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
-
رضایی اردانی، فضل الله
تجلی فرم و صورت کویر در بستر کتاب فارسی3 دورة دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 107-130]
-
رضایی اردکانی، فضل الله
چگونگی ارتقابخشی املای دانشآموزان پایة چهارم مدرسة دخترانة دکتر حسن نصیری اردکان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 82-103]
ز
-
زارعان آدرمنابادی، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب فارسی سوم ابتدایی برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایة فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 64-81]
ش
-
شاکر اردکانی، شهلا
چگونگی ارتقابخشی املای دانشآموزان پایة چهارم مدرسة دخترانة دکتر حسن نصیری اردکان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 82-103]
ع
-
عباس نیا، علی
بررسی ابعاد شناختی، اجتماعی و دیوانسالاری برنامة درسی پنهان در کتابهای فارسی دبستان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 20-40]
ف
-
فتحی، زهرا
زیبایی شناسی و التذاذ ادبی در کتاب های فارسی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 41-63]
-
فتوحی تکانتپه، سوسن
واکاوی نیازهای کودکان در داستانهای گروه سنی «ب» و «ج» براساس نظریة سلسلهمراتبی آبراهام مازلو [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 82-106]
ق
-
قاسمیان، لیلا
بررسی انتقادی علل ضعف مهارت خواندن و نوشتن سوادآموزان (مورد مطالعه: شهرستان ساری) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
ک
-
کلانتری سرچشمه، فاطمه
چگونه توانستیم علاقه و انگیزة دانشآموزان متوسطة اول را در درس انشا تقویتنماییم؟ (مورد مطالعه: مدرسة فاطمیة سرچشمة زارچ) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
-
کمالی نهاد، علی اکبر
زیبایی شناسی و التذاذ ادبی در کتاب های فارسی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 41-63]
ن
-
نوری خوشرودباری، محمدعلی
بررسی سطح زبانی- آوایی اشعار کتاب فارسی پایة دهم [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
-
نوری خوشرودباری، محمد علی
بررسی «تشبیه» در اشعار کتابهای فارسی دورة ابتدایی از منظر معیارهای «ادبیات کودک» [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 106-121]
-
نیکوبخت، ناصر
بررسی تطبیقی کتابهای برگزیدة کودکان و نوجوانان و آییننامههای ارزیابی کتاب (1390-1300) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
ه
-
هاتفی اردکانی، غلامرضا
تجلی فرم و صورت کویر در بستر کتاب فارسی3 دورة دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 107-130]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد