نمایه نویسندگان

ا

  • اسماعیلی، زیبا تحلیل و بررسی انواع ادبی در کتاب‌های فارسی دورة دوم متوسطه (با تکیه بر رویکرد برنامة درسی ملی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 27-52]

ج

  • جعفری، سمانه بررسی انتقادی علل ضعف مهارت خواندن و نوشتن سوادآموزان (مورد مطالعه: شهرستان ساری) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • جعفری کمانگر، فاطمه بررسی ابعاد شناختی، اجتماعی و دیوانسالاری برنامة درسی پنهان در کتاب‌های فارسی دبستان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 20-40]

ح

د

  • دلال خراسانی، میثم بررسی «تشبیه» در اشعار کتاب‌های فارسی دورة ابتدایی از منظر معیارهای «ادبیات کودک» [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 106-121]
  • دولت آبادی فراهانی، محبوبه تحلیل و بررسی انواع ادبی در کتاب‌های فارسی دورة دوم متوسطه (با تکیه بر رویکرد برنامة درسی ملی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 27-52]

ر

  • رضایی، سمیه بررسی تطبیقی کتاب‌های برگزیدة کودکان و نوجوانان و آیین‌نامه‌های ارزیابی کتاب (1390-1300) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
  • رضایی اردانی، فضل الله چگونه توانستیم علاقه و انگیزة دانش‌آموزان متوسطة اول را در درس انشا تقویت‌نماییم؟ (مورد مطالعه: مدرسة فاطمیة سرچشمة زارچ) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
  • رضایی اردانی، فضل الله تجلی فرم و صورت کویر در بستر کتاب فارسی3 دورة دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 107-130]
  • رضایی اردکانی، فضل الله چگونگی ارتقابخشی املای دانش‌آموزان پایة چهارم مدرسة دخترانة دکتر حسن نصیری اردکان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 82-103]

ز

  • زارعان آدرمنابادی، فاطمه تحلیل محتوای کتاب فارسی سوم ابتدایی برحسب میزان توجه به مؤلفه‌های سرمایة فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 64-81]

ش

  • شاکر اردکانی، شهلا چگونگی ارتقابخشی املای دانش‌آموزان پایة چهارم مدرسة دخترانة دکتر حسن نصیری اردکان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 82-103]

ع

  • عباس نیا، علی بررسی ابعاد شناختی، اجتماعی و دیوانسالاری برنامة درسی پنهان در کتاب‌های فارسی دبستان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 20-40]

ف

  • فتحی، زهرا زیبایی شناسی و التذاذ ادبی در کتاب های فارسی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 41-63]
  • فتوحی تکانتپه، سوسن واکاوی نیاز‌های کودکان در داستان‌های گروه سنی «ب» و «ج» براساس نظریة سلسله‌مراتبی آبراهام مازلو [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 82-106]

ق

  • قاسمیان، لیلا بررسی انتقادی علل ضعف مهارت خواندن و نوشتن سوادآموزان (مورد مطالعه: شهرستان ساری) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]

ک

  • کلانتری سرچشمه، فاطمه چگونه توانستیم علاقه و انگیزة دانش‌آموزان متوسطة اول را در درس انشا تقویت‌نماییم؟ (مورد مطالعه: مدرسة فاطمیة سرچشمة زارچ) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
  • کمالی نهاد، علی اکبر زیبایی شناسی و التذاذ ادبی در کتاب های فارسی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 41-63]

ن

  • نوری خوش‌رودباری، محمدعلی بررسی سطح زبانی- آوایی اشعار کتاب فارسی پایة‌ دهم [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
  • نوری خوشرودباری، محمد علی بررسی «تشبیه» در اشعار کتاب‌های فارسی دورة ابتدایی از منظر معیارهای «ادبیات کودک» [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 106-121]
  • نیکوبخت، ناصر بررسی تطبیقی کتاب‌های برگزیدة کودکان و نوجوانان و آیین‌نامه‌های ارزیابی کتاب (1390-1300) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]

ه